משימה 4 - רז קשטן

1. בעבודה למדתי כיצד חיו היהודים בעבר במדינה דיקטטורית ואני מבינה כיצד זה שונה מהמדינה בה אנו חיים היום. כיום אם משהו לא מוצא חן בעיניי יש לי לפנות ואיני צריכה לחשוש בקשר לזה אך בגרמניה הנאצית היהודים לא יכלו להתלונן והם היו צריכים לסבול בשקט.

2. בתהליך הכתיבה נהנתי לחקור את מאפייני המשטר הטוטליטרי בגרמניה הנאצית ולהבין כיצד התגלגלו הדברים לשואה ומה בכלל עשה היטלר. תחילה נתקלתי בקושי בכתיבת הדעה של הדמות אך ברגע שהבנתי מה עליי לכתוב ואיך עליי לכתוב זאת הכתיבה זרמה. במשימה זו שיפרתי את מיומנות עבודת הצוות שלי , אני וחברתי לעבודה יובל ריזל עבדנו בשיתוף פעולה מלא בכל הקשור למשימה הראשונה והשלישית. היתרון בכתיבת בלוג הוא שאנו כותבים את זאת מדעה של אדם מסויים ושבר זה עוזר להבין מה קרה באותה התקופה אך יש גם חיסרון גם לעיתים לוקח זמן להיכנס לראש של הדמות. במשימה למדתי כי אני מתעניינת בכל הקשור למה שקרה ליהודים בגרמניה הנאצית

3. בחרתי לסקר את העבודה של שני יהב רותם נבון ועדי אבני. אני חושבת שהעבודה כתובה באופן ברור והצלחתי ללמוד רבות על המשטר הטוטליטרי באיטליה. רציתי להגיב לגבי הדמות של שני יהב , דמותה מדברת על אמא ל 3 ילדים שעברו לגור באיטליה. תחילה מצבם היה טוב אך לאחר כמה זמן פיטרו אותם מהעבודה אז הייתי רוצה לשאול את הדמות מדוע אינה ניסתה למצוא מקום עבודה אחר ? מדוע אינה עברה למדינה אחרת ? מדוע לא דיברה את המעסיקים שלה וביקשה מהם שלמרות הכל ימשיכו להעסיק אותה והייתה מסבירה להם את מצבה ?
קישור לעבודה של שני עדי ורותם : 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

משימה 1

משימה 2 - יובל ריזל

משימה 3